Tuesday, 28 February 2012

Majlis aqiqah episod 2

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..selesai jugak majlis aqiqah Hakim. Majlis aqiqah pun ade episod 2 ke..? Hehe..dah anak lelaki kan, 2 ekor kambing la. Seekor kambing dah buat majlisnye di kuala lipis, dah cerita kan dalam entry ni. Dan seekor kambing lagi majlisnye di bandar tenggara, johor, 25 februari lepas. Semoga aqiqahnye diterima Allah sebagai ibadah dan mendapat pahalanya...amin.

kambing kedua untuk aqiqah Hakim

Disebabkan majlis aqiqah dan potong jambul Hakim dibuat sampai 3 kali, banyak la rezeki dia. Biase la kan, sedara mara, jiran2 semua datang ade je la yang diselit2 tepi bantal la, dalam buai la, dalam baju pun ade..hehe..bile dikumpul semua banyak jugak la, dekat RM 800. Duit Hakim ye..abah dan umi tak boleh usik. Nak kena bukak akaun untuk Hakim la ni. Hadiah Hakim dapat pun boleh tahan banyak jugak la. Tak caye tengok gambar kat bawah ni. Kebanyakannye baju la, hamper yang besar tu dari supplier kedai mertua aku.

dah selesai majlis baru bukak semua hadiah ni..
InsyaAllah hari Jumaat ni nak cukur rambut Hakim sampai botak. Camane la rupa Hakim dah botak nanti ye...>__<

~Wassalam~

5 comments:

Miss Purple Ungu said...

byknya hadiah utk hakim :)

wan nurul hezrina said...

banyaknyer adiah.murah rezeki=)

IntaNBerliaN said...

wah bestnya.. murah rezeki.. :-)

Eera Shera said...

hakim..kte share adiah bleh hehe

Eera Shera said...

hakim..kte share adiah bleh hehe