Thursday, 20 September 2012

Raya terakhir




Assalamualaikum...

Ahad lepas hari terakhir raya kan. Hari tu ada 2 jemputan kawen kat kawasan ni. Dua2 kami pergi. Lepas tu terus ke kempas,johor bahru, beraya ke rumah sepupu aku. Dah setahun lebih aku menetap kat johor ni baru ni la nak mencari rumah sepupu ku tu. Hakim awal2 ok je, lama2 mula la dia serba tak kena. Tak selesa la tu, nak mengempeng lama2 pun tak boleh kat rumah orang kan. Lepas solat maghrib kami balij. Tapi bukan balik rumah terus. Sempat lagi nak menyinggah ke Jusco Tebrau city, nak pegi Toy R us cari mainan tuk hakim. Sebenarnya nak beli playing mat tuk hakim, nak letak tepi katil dalam bilik sebab kat situ memang lantai mozek tak de lapik ape2. Tapi tak jumpe yang berkenan, yang mahal je ada. Beli la sebijik bola, dan botol air tuk hakim. Hakim dah pandai minum air guna straw, tu yang belikan dia botol air ada silicon straw.

Wassalam^^

Published with Blogger-droid v2.0.4<

12 comments:

Deq's Qienz said...

alolooo cumeinya dia..

emma said...

Amboi pandainye die, nak tukar channel radio ek :)

teratak hati said...

Tukar channel tk pndai..kuatkan radio je dia pndai..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hakim comelnyer....pandai yer nak main2 punat radio keta tu eheeee

Momo said...

ala tomei...;p

SHAHZEE said...

comelnya dak kecik ni!

IntaNBerliaN said...

alahaiii comelnya... dh makin besar :-)

maszull said...

assalamualaikum salina...comel nyer die..;)

Karukord Jagau's said...

haaa....tak reti dok diam dlm keta...hehheee

izzah said...

Kiutnya...mcm nk picit2 je pipi dia..hehehe..btw hadiah dh smpai...thanks a lot:-)

izan mama mia said...

dah makin besar yer hakim...

fieda said...

cmel la dia..