Friday 30 September 2011

rojak petis di petang Jumaat...

Assalamualaikum...

hye semua...selamat petang Jumaat....petang ni rase cam panas je walaupun pagi tadi hujan lebat...mungkin nak hujan lagi kot malam ni...korang biase tak makan rojak petis...?suke makan tak..?hehe...sebenarnye tadi aku cam lapar je...jadi saje je sms kat encik apis suruh dia belikan rojak petis kat simpang jalan tu...dia tengah sibuk sebenarnye...kan time keja lagi....dia suruh aku g beli sendiri...tapi aku bagi alasan tak de kereta...hehe...^^malas sebenarnye nak g...tapi memang tak de kereta pun...so tak lame pastu dia pun sampai depan rumah bawak rojak petis sebungkus...hehe...jahat betul la aku ni...suke menyusahkan suami sendiri....(sape lagi nak disusahkan kan, tak kan orang lain lak..)-_- tapi kan dia memang baik hati la...aku selalu mintak yang mengarut-ngarut, tak kene mase lak tu...tapi dia mesti sedaya upaya tunaikan...kecuali la memang betul2 tak boleh sangat cam dia duk jauh ke mase tu...



ok la aku nak layan makan rojak petis ni...sebenarnye sejak duk johor ni baru kenal rojak petis ni...isi dia timun, sayur kangkung, sengkuang, nenas, tauhu goreng, kacang tanah...kuah dia cam kuah rojak buah tu, kuah petis...tapi tak semua orang buat sedap, yang akak kat simpang tu buat memang sedap...

ok...wassalam...^__^

No comments: