Saturday 17 September 2011

'Contest I'm Proud to be a Muslimah'


Hai...kali ni aku nak sertai satu contest tu..tajuknye..
'Contest I'm Proud to be a Muslimah'...
Dianjurkan oleh blog fiqracake.blogspot.com...
Hadiahnye pulak ramai yang sponser...best2 tu...hehe...
ni kali pertama aku nak join contest...yela aku pun baru je ade blog ni kan...
sampai amek mase 2 hari kot nak siapkan syarat2 contest ni...
sebab tenet cam slow n ade keja lain nak kene buat....
alhamdulillah dapat jugak join contest ni...hehe..

first, kat bawah ni banner contest ni...

::banner::


second, aku nak tag 3 blogger iaitu:



third, antara hadiah yang aku nak dapat dari contest ni...
(banyak..kalau boleh semua nak..hehe...)


 fourth, gambar kartun muslimah pilihanku...




lastly, ciri-ciri seorang muslimah:

1. menutup aurat dengan sempurna mengikut syariat islam
2. menjaga batas pergaulan antara perempuan dan lelaki
3. melaksanakan rukun islam dengan sempurna
4. berkelakuan baik dan sopan terhadap semua orang
5. menghormati ibu bapa dan orang yang lebih tua
6. sentiasa perfikiran positif dan tidak berburuk sangka
7. menjaga percakapan seharian, tidak mengeluarkan kata-kata yang tidak elok
8. sentiasa bertawakal kepada Allah dalam berusaha mencapai kejayaan
9. tidak sombong dan sedia membantu sesiapa dalam kesusahan
10. menjadi seorang isteri dan ibu yang boleh membentuk sebuah keluarga muslim yang sempurna

~selesai~
~semoga berjaya~
>_<

1 comment:

fiQRa said...

tq dear join ;) indah coretan..moga2 brjaya tau..

p/s: betul la awk tag blogger cmtu.. hhehe