Monday, 12 March 2012

Selembut Wajahmu..OKI SETIANA DEWI

Assalamualaikum...

Siapa Oki Setiana Dewi? Korang kenal tak? Kalau yang tengok filem Ketika Cinta Bertasbih tu, mesti kenal kan heroin cerita ni, lebih dikenali sebagai Oki je..

Aku memang tengok dan suka sangat cerita Ketika Cinta Bertasbih, mula-mula baca novel dia je, pinjam dari kawan, pastu tengok ceritanye, ada Ketika Cinta Bertasbih 2 tau, memang best la cerita ni..sedih pun ada, tapi ending dia memang puas hati la..


Kat fesbuk tadi jumpe gambar ni, Cik Oki ni ada datang ke negeri Kelantan untuk satu program bersama Menteri Besar Kelantan. Tengok muka dia pun tenang je kan..bersih, suci, lembut, sejuk mata memandang...

wassalam...

8 comments:

Miss Purple Ungu said...

cantiknya dia ni
true beauty :)

fieda said...

mmg ayu wajah dia ni..

Munnafendy said...

teringinnyaaaa nak mencontohi oki....huhu

fieha said...

kdg tgk muka org yg baik2 ni even x cantik sgt..tapi mcm ada aura rasa tenang je tgk mereka ni.. :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

dia ayu, lembut dan sopan...:)

Eera Shera said...

ade dgr video puisi dia..best sgt..die ade tlis bku kn..pandai die menulis..suka la plakon2 ktika cnta betasbih.baik2 je smua kn

pengemis Cinta~ said...

saya peminta no 1 oki. oki i love you..hehe. contoh muslimah solehah;) inshaAllah..

IntaNBerliaN said...

alahaiii nmpk lembut je dia ni kan.. cantk :-)