Monday, 21 January 2013

Hakim dah pandai naik..!!

Assalamualaikum...

Bapaku pulang dari kota..

Bapaku belikan kereta..

Kerata kecil warna merah..

Boleh kubawa ke kedai atok...

Haha..ingat lagi tak lagu tu..zaman kanak2 dulu..

Kereta hakim ni dah beli masa umur dia setahun. Masa mula2 tu dia tak tau lagi camane nak main benda tu. Bila didudukkan atas tu dia sibuk nak turun. Dah turun dia tolak kereta tu jalan sama2. Masa tu pun hakim tak boleh jalan betul lagi. Masih memapah-mapah.

Masa nak masuk setahun sebulan dia dah boleh jalan. Bila naik kereta tu pun dah pandai dia duduk dan kayuh kaki gerakkan kereta tu. Kiranya Hakim pandai jalan sendiri dengan stabil dan jayanya pada umur setahun sebulan..(11/01/2013)..

Sejak pandai jalan tu bukan main lagi dia meround dalam rumah ni, dari depan ke belakang, dari belakang ke depan... Pastu pantang tengok orang bukak pintu..laju je nak keluar..!!

wassalam^^


Published with Blogger-droid v2.0.4

9 comments:

Miss Purple Ungu said...

amboii..hakim dah ada kereta sndiri ye :)

Hasrina said...

bestnyaaa diaa,,,,syiok

Ena's Palace said...

pandai dia bawak kete yer..pasni da leh tolong mama dia gi kedai naik kete tuh...hehehehe

tu lagu masa sy skola tadika dulu..masih ingat sampai skarang, dan sekarang nyanyikan tuk anak2 plak..

Warna Warni Kehidupan said...

wah sakan la hakim berjalan ye

Ratu Hatiku said...

Hehehe...Auntie nk tumpang skali blh x :p

Nadia Elena said...

pin pin..jomlah kita race hakim..haha!

Cik Kay Jue said...

wah da makin membesar anak teratak hati.. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

aunty nak tumpang blh x hakim hehe

9n0L4 said...

amboi. lps ni naik moto pulak ye. hee. :)