Saturday, 26 January 2013

Hakim yang kemaruk nak jalan dan suka nangis...!!

Assalamualaikum...

Sekarang ni petang2 je akan bawak hakim berjalan ke padang. Sebenarnya kedai atok hakim kat seberang padang tu je. Sekali la pegi kedai dan pegi main jongkang jongket kat taman permainan tu. Bukan main lagi suka hakim dapat jalan kat luar. Jalan dalam rumah dia dah bosan. Asal nampak orang nak keluar je dia sibuk la nak ikut keluar. Bila tak dapat terus nangis.

Gambar kat telur tu pulak, masa diorang duk grade telur kat stor sebelah rumah. Biasa la hakim mesti la nak pegang telur tu. Bila orang tak bagi je, macam tu sekali dia nangis. Hahaha..hakim2..dah berapa banyak telur dia pecahkan. Telur ayam, telur itik, telur puyuh, semua dia pernah pecahkan.

Wassalam..^^


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

Cik Kay Jue said...

hehehe... comel la..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hakim suka jalan-jalan yer hehe..comel

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah ptg kak

Ena's Palace said...

hehehe..dia nak tolong gradekan telur jugak tu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai comelnya..

are_lin@yu said...

alahai cutenya hakim

MaMa Rey said...

hehehe..Hakim marah tak dapat pegang telur..comel betul dia..:)

9n0L4 said...

hehe. budak baru dpt kaki mcm tu la kot. :)