Tuesday 3 April 2012

Toys for 3 month baby

Assalamualaikum...

Seperti yang telah diceritakan di entry ni, petang ahad lepas kami telah pergi ke majlis aqiqah dan potong jambul nur aisyah aqilah, baby kepada kawan aku dan encik apis, di johor bahru.

on the way, Hakim dah tak sabar nak jumpe gf dia^^

Majlis berlangsung dengan lancar dan meriah dengan alunan selawat ke atas Nabi Muhammad s.a.w. Jom tengok gambar baby aisyah selepas majlis.

comel je dengan gaun pink dan semua serba pink

Ni pulak gambar baby boy tersalah masuk katil baby girl..tak malu betul kan..

Hakim tumpang katil jap ye..^^
Lama jugak duduk kat rumah diorang, orang lain semua dah balik, kitorang sambung berborak pulak. Jam dah hampir 6 petang baru kami balik. Tapi tak terus balik bandar tenggara, alang-alang dah dekat ni, singgah dulu la di Jusco Tebrau City. Jusco ni besar sangat tau, tak abis jalan pun, betul-betul masuk pun dua kedai je. Mesti la kedai barang baby kan, hehe. Beli mainan untuk Hakim.

belum dapat pasang kat katil lagi

teether
Musical mobile tu kena pasang kat katil baby. Masalahnya encik apis masih belum ada masa nak pasang katil baby untuk Hakim. Awal-awal dulu rasa tak perlu pakai katil baby, tapi dah beli mainan ni kena lah pasang jugak kan. Teether tu pulak untuk Hakim gigit-gigit. Bagi dia pegang terus dia nak masukkan ke mulut, tapi bukan gigit, dia nyonyot..hehe^^


wassalam^^

3 comments:

Unknown said...

teether tu mmg penting!
kejap je dah besa kan..
nnt bole geng ngan big hakim okeh!

IntaNBerliaN said...

yg fisher price tu brp satu.. setahu saya mahal jugakkan.. sk gak produk fisher price ni.. :-)

Salina Mat Isa said...

@intan berlian, rm119,pilih2 tu la yg murah skit,yg lain lg mahal..hehe..