Friday, 3 August 2012

Belum shoppig baju raya??jom shopping kat sini!!!

Assalamualaikum...

Jom shopping dress untuk raya, cepat-cepat oder..untuk raya perlu oder sekarang!! kalau lambat lepas raya baru dapat...


[klik link untuk banyak lagi pilihan warna]

RM70

Free size : Fits S - 2XL
Material: Lycra with beading details at neckline
Length: 140cm


MAGENTA - AVAILABLE


MUSTARD- AVAILABLE

 

[klik link untuk banyak lagi pilihan warna]
 
RM65
Material:lycra dgn hiasan renda
Length : 140 cm
FREE SIZE; Muat s-XL

MUSTARD - AVAILABLE


PURPLE - AVAILABLE


Sebarang pertanyaan boleh email ye:


wassalam^^

12 comments:

Nurfarahana Abdul Aziz said...

cantiknya yg purple tu..tp kita dah ada byk bju raya..hmm next time maybe :)

Kakzakie said...

Kakak geram sangat macam nak beli sebab anak-anak kakak suka style ini. Tapi bimbang tak tak ngam kat mereka.

emma said...

cantik2 la tapi agak labuh utk sy.. rugi pulak kalo nak potong :(

BERT said...

cantiknye.. suai utk saya tengah peknen ni... mmg nak cari baju laboh2 huhu

Nadia Elena said...

wow!! boleh tahan berbaloi jugak harga ni.. ^_^

Karukord Jagau's said...

alaa...sume baju pompuan nih...cemana nk suping nih ^_^

izz iizza said...

amboii cantik-cantik..tapi sy dah beli la..baju kurung jer..:)

izz iizza said...

amboii cantik-cantik..tapi sy dah beli la..baju kurung jer..:)

cikeyrah said...

harganya murah sgt2, tapi keyrah nie pendek nnt kalau pakai mest makin nampak pendek hehehe

IntaNBerliaN said...

wah murah + cantik lah.. :-)

Eera Shera said...

harga boleh runding x? hehe..xde la mahal sgt tu

Wanieys said...

cantik2 la baju tu