Wednesday, 27 June 2012

Ini bukan sarapan..

Assalamualaikum...

Ini bukan sarapan ye..ni supper (eh betul ke eja ni) malam tadi. Encik apis yang buatkan. Dah pukul 12 malam perut rasa lapar sangat sebab masa makan malam tak berapa nak makan, makan nasi sikit je. Kan dah lapar tengah-tengah malam. Kalau dah lapar nak menyusukan Hakim camane kan.


Wassalam^^


Published with Blogger-droid v2.0.4

16 comments:

Hati Berbicara said...

Wah cam menarik je tgk pic ni, buat perut menyanyi lagu keroncong ;)

Wanieys said...

mmg nampak sedap sgt2 hihi...rajin suami kak :))

Yumida said...

rajinnye hb sis..suami mithali...

wan nurul hezrina said...

ingtkan bekpes takdi..rupanya sahur..huhu

fieda said...

tu la..mmg ingat sarapan tadi..kak fieda pun pernah gak buat keje gini bila tgh2 mlm bute perut lapor..hihi..

Cik Kay Jue said...

bestnyer..tgh malam pun makan sedap..

IntaNBerliaN said...

sosej tu mmg fav saya.. :-)

izan mama mia said...

rajin hubby dia,...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

bagus la tolong menolong :)

wan nurul hezrina said...

singgah pagi kamis...=)sihat?

Hasrina said...

hehe,,,

Liza Razak said...

sedapnya menu supper sis ni !!

eita said...

kalau perot lapor jadi belaka ni...

Hanih Borhan said...

Salam, haha, biasa orang cakap 'breakfast like a king...'

Ni pulak, supper ye, haha...

Belladeone said...

hye...done follow u here... =)

Eera Shera said...

mlm2 mcm ni semua makanan nmpk menyelerakan hehe