Sunday, 24 June 2012

Ketam masak lemak cili padi

Assalamualaikum...


Alhamdulillah..kenyang sudah..hehe..menu lunch tadi. Gambar snap yang dalam kuali je..tengah masak lagi tu. Kalau dah siap masak takut tak sempat nak snap gambar..tengok-tengok dah habis..hahaa..


Resepi??ala korang mesti  dah tau kan masak lemak cili padi ni. Senang je kan. Pandai-pandai je la ye...


Wassalam^^


Published with Blogger-droid v2.0.4

23 comments:

Wanieys said...

sedapnyer ketam msk lemak...wani klu nk mkn ketam kena tgu balik umah MIL la dulu hikhik

Deq's Qienz said...

sedapnyaaaa...

Cik Kay Jue said...

mak ai! sedop nyer! da lama ckj tak makan ketam! huhu...

eita said...

terbaikkk!!!..

gadisworld said...

uitt,bestnyaaa..nyum..nyum..dah lama x makan ketam ni..nampak sedap jer tuhh

Kancil 8349 said...

sedapnya

keli menari said...

Lapar tengoknyaaa

IntaNBerliaN said...

ketam masak lemak cili api mmg sedap... ni yg tiba2 tingat mskan mak ni.. :-)

Hasrina said...

yummmmyyyyy

izan mama mia said...

waaa...terliur sudah.....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi teangkat2 kaki ketam tu kena masak lemak. hihi

fieda said...

olo..sedapnyer masakan ketam tu..mmg feveret anak2 ni..

Che Rosliza Che mat said...

Sedap tue....Dah Lama tak masak lemak cili api...teringin pulak rasanya....hehe

msredcheesecake said...

dap nya... terliur la...

msredcheesecake said...

kena tag dah... cekidaut...
http://msredcheesecake.blogspot.com/2012/06/segmen-up-follower-dan-tambah-kenalan.html

saffiya_aleesya @ echa said...

wahhhh sedapnya..mmg favourite saya laa ketam masak lemak cili padi ni..lagi oedas lagi best!!
btw salam kenal yer..saya singgah dan follow sini

Liza Razak said...

dah lama betul saya tak makan ketam masak lemak ni

LYAfrina said...

fuhh..sedapnyer...febret lya ni

Eera Shera said...

kalo mak sy masak sdp..tp sy x mkn ketam sgt..allergik hehe

Kancil 8349 said...

singgah ke sini lagi

maszull said...

assalamualaikum salina....sedapnya ketam masak lemak tu...:)

9n0L4 said...

sangat suke ketam!!! ;)

wan nurul hezrina said...

ramai lak blogger post menu ketam...meleleh ayak liuq dah nie..tapi dr bersalin mmg tak sentuh..sofia elergic