Friday 25 November 2011

Jangan letak iklan nuffnang kat bawah header korang

Assalamualaikum...

Tetibe je aku nak cakap pasal iklan nuffnang ni kan, padahal blog aku ni bukan ada iklan nuffnang pun. Aku pun bukan tau sangat, baru je dalam dunia blog ni.

Sebenarnye pagi2 tadi blogwalking jap, ada blog ni dah lama aku tak dapat baca entry dan komen, sebab bila nak masuk kat blog tu mesti yang kuarnye header dan iklan nuffnang kat bawah header tu. Bukan blog ni je, ada beberapa blog jadi camtu. Downloadingnye setakat iklan nuffnang kat bawah header tu je. Yang aku perasan, persamaan blog2 tu ialah ada iklan nuffnang kat bawah header diorang. Blog2 lain yang tak letak iklan nuffnang bawah header boleh je bukak cam biase.

Aku pun tak tau la ni masalah broadband limit ke ape. Adakah ni masalah aku sorang atau ade orang lain jadi camni jugak..? Tapi dah 2-3 minggu kot jadi camni. Pagi tadi bile aku try bukak blog ni, rosalia, baru dapat masuk, dan tengok blog cik rosalia ni dah tak letak iklan nuffnang kat bawah header dia. So aku try la bukak blog lain yang tak dapat bukak selame ni, still terjadi masalah sama, sebab ada iklan nuffnang bawah header tu la. Antara blognye kan, (sory la pada tuan blog ye), blog mrs lurve, genkcorner, dan zahidah seran. Dah lama tak dapat BW kat blog2 ni, terkilan gak la sebab tak dapat balas kunjungan diorang.

Ok la, harap lepas ni dapat la BW kat blog2 yang dah lame tak dapat masuk tu. Sory la kalau ada tersalah cakap ke...k  >__<


~Wassalam~

6 comments:

Miss Purple Ungu said...

mujur la iklan encik nuff miss purple kt atas header :)

Salina Mat Isa said...

klu yg kat ats header dn dtempat lain tu,ok je..

IntaNBerliaN said...

sy ada try msk blog mslurve tu.. ok je.. sy dpt je bc entry dorg... tp xpasti la plak nape awk xleh..

Salina Mat Isa said...

owh..yeke,entah la,masalah broadband ni kot..tk tau nak buat camane..

Eera Shera said...

eh baru tau..boleh gak ek jadi camni..

Arra Ahmad said...

ha..xpe,blog sy xde iklan kat header..haha.jom!