Tuesday, 22 November 2011

Our first anniversary...

Assalamualaikum...

Hye semua...sihat tak korang..?lame tak update..rindu pulak..hehe..^_*
Hari ahad, 20.11.2011, ade majlis kawin sepupu kepada encik suami, dekat je ngan rumah. Seharian kat rumah pak cik encik apis tu la. Hari yang sama ade 7-8 buah rumah buat majlis kawin kat kawasan ni je. Encik apis sibuk sikit sebab dua tempat sewa kanopi termasuk rumah pak cik dia. Aku pun sempat menyibuk masa diorang pasang alas meja dan skirting. Lepas majlis abis pulak petang tu terus kemas meja dan kerusi, tinggal kanopi je bukak pagi isnin.


sempat bergambar jap...
Sebenarnye hari ahad tu hari ulang tahun perkahwinan aku dan apis yang pertama. Tapi tak sempat la nak sambut sangat. So, semalam baru dapat sambut. Tak de la sambut beria pun, beli kek je. Haha...kelakar lak beli kek untuk diri sendiri. Alhamdulillah, dah setahun usia perkahwinan kami. Semoga kebahagian kekal ke akhir hayat dan diberkati Allah s.w.t.

beli hari isnin, nak jugak letak tarikh 20.11.2011 tu...
Ok la, tu je nak citer...~Wassalam~

6 comments:

Miss Purple Ungu said...

happy anniversary ye..
smga berbahagia ke anak cucu :)

msredcheesecake said...

Happy annivesary!!! May both of you have a blessed life and happy journey together...

IntaNBerliaN said...

happy belated anniversary.. mmg cantiklah tarikh tu :-)

Pondok Usang said...

wahh.. bahagianye.... =)

teratak hati said...

thanks semua..:)

Eera Shera said...

semoga bahagia sampai ke syurga ;)