Tuesday, 3 July 2012

cat..please wake up!!!

Assalamualaikum..


Hakim tengah ronda-ronda dengan kereta dia, tetiba aku tengok lama dia berenti kat belakang kerusi tu. Aku tarik dia nak suap makan, dia pergi balik kat belakang kerusi tu, dengan tangan nak mencapai-capai kerusi tu. Bila aku bangun baru nampak ada kucing atas kerusi tu tengah tidur.

Owh..tu rupanya yang hakim duk tengok-tengok nak capai-capai dari tadi. Aku pun dekatkan sikit kereta dia, suka la hakim dapat pegang kucing tu. Dapat tarik bulu kucing tu. Walaupun sikit je dapat tapi kuat jugak dia tarik.

Tapi tau tak, kucing tu boleh buat bodo je. Tak gerak pun apetah lagi bangun dari tidur. Huhuuu..kesian hakim kejut kucing tu nak main tapi kucing tu tak layan pun.

Last2 hakim pun penat sampai tetidur lepas menyusu.

Aku bagi hakim pegang sikit je bulu kucing dan sekejap je. Lepas tu terus basuh tangan dia. Tak elok untuk kesihatan dia kan. Nanti takut kena asma.


Wassalam^^


Published with Blogger-droid v2.0.4

20 comments:

cikeyrah said...

comey la hakim ;)

Wanieys said...

hakim comey lotey....cian dia kejut kucing xbgn last dia yg tetido hihihi

~Sweet Honesty~ said...

budak2 mudah kene asma kalo terlalu terdedah dgn bulu buluan kucing ne..

Hakim comelll..hihi

eita said...

siannyer...
tapi budak2 memang suka main dengan kucing pun

Adylia Qarissa said...

alaaa comeynya dia tidur..

izan mama mia said...

budak mmg suka kucing tapi bulu kucing tu mmg tak elok..

E.m.ma. I.n.s.Y.i.r.a.H said...

Comel je tengok jari kecik Hakim cuit kucing tu :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

kucing2 yui lau mls mmg cmtu gak..biar aje walau ada yg kco..hihi.

IntaNBerliaN said...

ololoooo siannya haim sampai tertido yer... cat tu penat kot... tu yg xnk main dgn hakim :-)

Kakzakie said...

Anak-anak kecik biasa memang suka kucing kan.:)

ieda said...

ekkek hakim suke kucing yeee
sib baikk dia x lempang kucing tuu sbb kucing tuu x layan dia kan
sbb anak akk zahrien macam tulahh huhuhu

Masz Sidek said...

alalala... kucing tak layan hakim laa... kucing tu letih kot...

msredcheesecake said...

MAK ST LANGSUNG TAK BAGI ANAK SY USIK KUCING... PANDANG JE BULE...HEE

Che Rosliza Che mat said...

seronoknya tidur...tak sedar langsung hakim..penat sangatlah tue ya...

Che Rosliza Che mat said...

seronoknya tidur...tak sedar langsung hakim..penat sangatlah tue ya...

wan nurul hezrina said...

aah bagi pegang sikit bagi dia rasa..sama cam sofia ada eczema..so bg pegang cket.dia plak sukalah kemain lagi

Cik Kay Jue said...

steady ar kucing tu...

izz iizza said...

comel jer dia..:)

nik rosmawati said...

suka kucing yea.comel sgt .hehe

Eera Shera said...

gmbr atas tu comel gila. cubit je kucing tu hakim haha