Monday, 16 July 2012

Iklan lagi^^Cotton Maxi Restocked!!

Assalamualaikum...

Jom tengok cotton maxi pulak..


RM69 / piece

Long sleeve cotton maxi dress
Size : (Can fit up to XXL size)
Material : Stretchable Cotton

Ukuran :
Bahu : 15~18inch
Dada : 18~22inch
Pinggang : 28inch ++
Punggung : 28inch ++
Labuh : 53inch

BLACK - AVAILABLE

GREY - AVAILABLE

PURPLE - FULLY BOOKED

BLUE - AVAILABLE


SEBARANG PERTANYAAN BOLEH EMAIL:
suterasyifa@gmail.com
SMS: 019-9421559

wassalam^^


12 comments:

cikeyrah said...

teringin nak pakai, tapi keyrah nie rendah, kalau pakai mst nampk mkin rendah . .

Wanieys said...

cantiknyerrr...agak2 kalu dgn wani sesuai tak eheee

izz iizza said...

wahh catik..

Yumida said...

cantik la dress tu.. x pnh lg guna dress camni..sllu guna skirt je...mmg ayu sgt klo guna..berangan jap

ieda said...

cantikk
tapi kain cotton macam nie akk tok sey pakai koot ;)

Kakzakie said...

Ruginya kakak hari itu ramai yg gather-gather kat Skudai kakak pulak ada di kg. Kalau kakak tahu tak balik hari itu...

wan nurul hezrina said...

nurulnie mcm tembam cket jer nak pakai2.huhuhu

Cho Zila said...

suka tengok orang pakai.. kalau akak sendiri cam malu2 kot...

fieda said...

cantiknya yg purple tu..

Nurlyla said...

rm69? kira murah dah tu.. cntiklah yg purple tu.. tpi prefer pakai yg hitam tu, elegen..

IntaNBerliaN said...

cantik2 lah :-)

Nadia Elena said...

ada 1 helai je kat rumah.. =)