Sunday 27 May 2012

Hargailah hidup ini

Assalamualaikum...

Pagi-pagi dah berjalan ke blog orang. Terjumpa kisah sedih ni kat satu blog ni. Terus klik link blog tu untuk mengetahui kisah selanjutnya. Kisah seorang isteri dan ibu yang terlantar sakit dan telah pergi buat selamanya, meninggalkan insan tersayang. Sedih sangat. Kalau tak salah sakit brain tumor. Baca saat-saat dia terlantar di katil hospital, dan akhirnya menghembuskan nafas terakhir.

Tak terkata baca kisah ni. Buat aku sedar yang hidup ni memang tak lama. Hidup ni bukan milik kita. Hargailah hidup ini. Hargailah semua yang berada disisi kita. Kalau bukan kita yang pergi dulu, mungkin pasangan kita, anak kita, mak ayah..tak dapat bayangkan kalau kena kat diri sendiri.

Al-fatihah buat arwah Norma. Semoga suami, anak, dan keluarga yang ditinggalkan tabah menghadapi ujian Allah ni. Nak tau kisahnya baca kat sini..http://miera301.blogspot.com


wassalam^^

3 comments:

Anonymous said...

ye mati itu pasti.. kapan datangnya tak kita duga.. bukan semestinya usia tua kadangkala baru nak hidup juga bole pergi selamanya.. kak citra juga sedih dgn kejadian kemalangan di bandar tenggara tempoh hari..

IntaNBerliaN said...

al fatihah utk norma.. sblm ni follow gak kisah norma ni...

mummyrinazone beauty said...

al fatihah tuk arwah norma..baru tahu kisah dia